Kocia forma reklamy


Zawartość sprzyja retencji użytkownika. Przekonujące treści może utrzymać klientów wraca na dłuższą metę. Oprócz toczenia do tradycyjnych źródeł informacji, klienci będą lepiej przyjrzeć się swojej marki dla kierunku, porad i informacji na danym obszarze wiedzy.

Zawartość sprzyja lojalności, ponieważ może pomóc zbudować zaufanie konsumentów i lojalność w czasie może wynosić więcej sprzedaży. Treść jest wspaniałym sposobem na rozprzestrzenianie ustnie na temat swojej działalności, które najbardziej lojalni klienci mogą ułatwić.



Podczas tworzenia zawartości, trzeba wykorzystać to, co klienci pragną zbudować znaczący związek. Whole Foods zapewnia zdrowe przepisy kulinarne, i Home Depot oferuje pomysły domu poprawy poprzez jak do filmów, zdjęć i blogach .

Badania przeprowadzone przez prof Davida Franklyn University of San Francisco School of Law, że wielu konsumentów po prostu nie obchodzi, jeśli treść jest opłacane przez firmy. Ludzie kochają historie, tak długo, jak są one dla nich wartości, nie będąc ciężko sprzedaży napędzane. Chcesz ustawić się jako przedsiębiorstwo, które klienci mogą liczyć na wskazówki.